fredag 14 maj 2010

ÖRHÄNGE I INDIANPÄRLOR modell mini

Är så glad över mitt nya örhänge. Känner mig tjusig och duktig. Min man sa "Fint. Väldigt Nannig". Helt korrekt beskrivning. Vill skapa mer, mer, mer!

OBS! Om ni blir inspirerade vilket jag hoppas så kom ihåg att ställa undan hela plattan på säkert ställe. Jag gjorde om min fjäril lite imorse (mycket pilligt) och precis innan jag skulle gå ut genom dörren kom jag åt den av misstag - hela fjärilen förstörd och en massa pyttepärlor över hela golvet. Rekommenderas alltså försiktighet om ni inte vill göra om allt igen (pilligast värre), eller stryk på en gång. Med bakplåtspapper emellan och strykjärnet på två prickar tills färgen syns bättre genom pappret. Klart!

3 kommentarer:

  1. Anna, jag vill bara säga att jag fick finfin kommentar av okänd man idag för mitt örhänge. Kul va?! Stolt...haha.

    SvaraRadera
  2. Fin fjäril, vi gjorde små halssmycken i form av en blomma och så Vickan och Daniel som tavlor;-) de ska inte hänga här.....

    Monica

    SvaraRadera
  3. Oo vad kul idé - man kan ju ha dem i öronen också. Om de inte ska hänga hos dig, var ska de hänga?

    SvaraRadera