fredag 19 februari 2010

RÖD SJAL TILL KUSIN KARIN


Presenter är alltid helt fantastiskt - att ge. Jag måste säga att mina nuvarande projekt är roligare just för att de ska ges bort till någon. I de flesta fall har jag funderat en hel del kring färger och utseende så att "garnskapet" ska passa de som ska få något.
Här kommer bilder på min senast givna present. Många olika röda toner genom hela arbetet. Alla i ull. Första delarna är tre olika restgarner, sedan följer en härva med rött ullgarn från Marias garn. Den tog slut alldeles för fort så jag har fortsatt med några urklippta färger från Järbo's Fantasi-garn. Köpt på Sallys garn liksom de tre sista nystana. Två nyanser av rött Drops Alpaca och en med ett vinrött nystan som jag nu inte kommer ihåg namnet på.
Kusin Karin är alltid söt - med det var extra roligt att hon blev glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar